»

aug 09 2017

Kan du ikke booke båd?

Så er det måske fordi du har “glemt” at betale dit kontingent?

Nogle medlemmer har endnu ikke betalt kontingent for 2. halvår 2017. Vi har derfor lukket for adgangen til bådbookingen for de medlemmer. Kontakt kassereren, Tlf: 25 75 32 33 eller mail til: sekretariatet@lystfiskeriforeningen.dk hvis din bookingadgang ikke virker!

Bestyrelsen anbefaler, at man tilmelder sin kontingentbetaling til PBS. Se her hvordan du tilmelder dig til PBS

Ved tilmelding til PBS betaler man kun kontingent for et halvt år ad gangen. Samtidig slipper man for at huske at betale til tiden og sidst, men ikke mindst, så er det en ekstra stor hjælp for kassereren, som slipper for at skulle sende rykkere ud. Kassereren er medlem af Lystfiskeriforeningen på lige fod som alle andre og han vil hellere ud at fiske i stedet for at rykke for manglende kontingentbetaling.

Få nu gang i “futterne” og spring på lokomotivet. Tilmeld din kontingentbetaling PBS. Så slipper du for at din bådbooking bliver lukket.