LFs jubilæumsambassadeur der er fremstillet 125 eksemplarer.

LF Jubilæums Ambassadeur er fremstillet efter en idé af Poul Riboe fra Hvidovre Sport og udgivet i anledning af Lystfiskeriforeningens 125 års jubilæum. Selve designet er udført i samarbejde med Lystfiskeriforeningen. Hjulet er tænkt som et allround hjul til søfiskeri efter aborre, gedde og sandart i Danmark. Den grå farve har udgangspunkt i Lystfiskeriforeningens mange både som ligger rundt om på de sjællandske søer. Alle 125 hjul er nummererede i foden fra nr. 1 til 125.

Inden hjulene kom til salg var der mulighed for at reservere sig et hjul med et bestemt nummer. Derfor blev der oprettet en bestillingsliste hos Hvidovre Sport. Denne liste finder du nederst på denne side som en pdf-fil. Heraf fremgår det, hvem der er hjulets første ejermand. De 5 første hjul blev erhvervet af Lystfiskeriforeningen, Nr. 1 og 2 blev udloddet som præmier ved en quiz blandt medlemmerne ved 125 års jubilæet. Nr. 3, 4 og 5 er anvendt som præmier ved Furesøkonkurrencerne i 2011, 2012 og 2013. De efterfølgende ejere fremgår af listen.

Ved overgang til anden ejer hører vi gerne, således at listen kan revideres. Mail til: hjemmeside@lystfiskeriforeningen.dk

NB! Bemærk, at nr. 90 er meldt bortkommet i januar 2017.

Ejerliste: (pdf-Filer)

Jubilæumshjul juli 2013