aug 23 2017

Ønsker du Tidende finder vej til din postkasse?

Kan du svare ja til overskriften, så er det, du skal læse videre.

Ændringer i postgangen hos Post Nord betyder, at Post Nord ikke længere yder den service at holde styr på vores medlems/adresseliste. Kort og godt betyder det, at hvis du flytter og meddeler dette til Post Nord, så tilgår der ikke længere en besked som automatisk videregives til Lystfiskeriforeningen og vores medlemsliste/adressekartotek.

Du skal derfor selv meddele adresseændring, nyt telefonnummer m.m. direkte til Lystfiskeriforeningen. Det betyder fremadrettet, at Tidende, opkrævninger m.m. sendes til dig på lige præcis den adresse du kan se ved dit medlemsnummer på medlemslisten i septembernummeret af Tidende 2017.

Det er derfor en rigtig god idé at holde dine medlemsoplysninger opdateret.

Hvorfor er det nu så vigtigt?

Her et eksempel: Du bor i Køge og har booket båd torsdag i Helsingør. Onsdag eftermiddag går motoren uheldigvis i stykker, og det medlem som har båden onsdag kontakter selvfølgelig overinspektøren med det samme og meddeler dette.

Båden tages ud af drift, og som en service forsøger overinspektøren at kontakte til de medlemmer som har booket båden de følgende dage, så de ikke behøver at køre forgæves til Helsingør. Får han fat på dig? Ikke hvis det er et gammelt fastnetnummer, du har stående på medlemslisten, ej heller hvis det er dit første mobilnummer fra 1998 som for længst er blevet skiftet ud med nyt.

Så hermed en opfordring til tjek. Er dine medlemsoplysninger korrekte?

Tag et kig på dit eget medlemsnummer på listen i septembernummer af Tidende, og prøv lige også at se om din bedste fiskekammerat er opdateret?

Har du rettelser til listen gør du følgende:

Skriv en mail med dine ændringer til foreningens sekretariat på sekretariatet@lystfiskeriforeningen.dk

Du kan også sende et almindeligt brev eller ringe til kassereren. Adresse og telefonnummer finder du her på hjemmesiden eller på bagsiden af Tidende.

Det er til glæde og gavn for både dig og LF hvis du husker at opdatere dine medlemsoplysninger, og som en ekstra bonus vil Tidende fortsat lande i din postkasse.

Bestyrelsen.

Skal Tidende fremover dumpe ind gennem brevsprækken, skal du kontrollere om dine medlemsoplysninger er korrekte. Både til gavn for dig og LF.