10+ fra Søndersø

Det blev ikke til en 1. maj gedde, men man kan sagtens vente en dag, når en 10+ napper agnen. Det var hvad der skete for Kristoffer Dalhoff lørdag d. 2. maj, da formanden Anders Vernersen havde trukket Kristoffer med på Søndersø. Eller var det omvendt?

Hele 10,6 kg og 110 centimeter lang. Det var målene på madammen, der blev lokket til hug af en agnfisk. Egentlig var det dagen, som inspektøren Werner Larsen havde planlagt at geddekonkurrencen skulle have fundet sted, men den blev som bekendt aflyst på grund af Corona Krisen. Så det blev ikke til pokal og hæder for Kristoffer, men mon ikke det går alligevel. Han kan jo bare tage revance d. 1. august, hvor Werner Larsen har planlagt at afholde konkurrencen.

Fra pålidelig kilde skulle de være taget tidligt ind, da formanden efter sigende hurtigt blev træt af at lægge øre til. Her fra skal der bare lyde et stort tillykke til Kristoffer.

Smuk 10,6 kg gedde fra Søndersø. Smilet kunne godt være lidt bredere, men man skal også tænke på den som ikke fangede noget.