Banko – Det blev en and!

De var der alle sammen. Også ”Gamle Ole”, der jævnligt blev trukket op af posen. Dog kunne vi godt have ønsket os at lidt flere medlemmer havde fundet vej til vores årlige traditionsrige andespil. Men så var chancerne for de mødte frem, så meget større. Om retfærdigheden skete fyldest? Tja! Werner Larsen vandt en pose slik, så lidt retfærdighed må der have været. Han påstod dog hårdnakket, at undertegnede råbte de forkerte numre op. Men det var han nok ikke ene om at mene. Vinderne havde det med at sidde inde ved væggen, så det var ofte lidt af et arbejde at kontrollere pladerne. Bortset fra det, så blev det til nogle hyggelige timer, som var det primære formål. Der kommer et nyt spil næste år, og så er chancen der igen på nye friske plader med de helt rigtige numre.

Annie Breiting ser noget fortabt ud. Det er ikke de rigtige numre, der trækkes.
Lilli synes at bankoplader er herlige. De kan både krølles og spises. Om de ligger godt en maven er en helt anden sag. Utilfredsheden meldte sig til sidst, og så måtte far ud og synge vuggeviser, mens mor klarerede 10 bankoplader på en gang.