Forrygende sæsonstart!

Starten på fiskesæsonen 2014 har været helt forrygende. Fra flere søer er der rapporter om fine gedder i størrelser og mængder som ikke er set i mange år. Tissø har ført an med en kæmpe på hele 14,1 kg fanget af Henrik Nielsen, men Furesøen har også haft et eminent fiskeri med flere flotte gedder. Der er lige før vores præmiefisk registrator Per B. har været på overarbejde, så han ikke selv har haft mulighed for at komme ud at fiske. Men bare rolig. Han fandt tid og blev belønnet med en flot gedde på 9,1 kg. Af samme årsag er præmiefisk listen blevet opdateret.

Prøv lige at se på dette galleri af gedder over 9 kg. Alle fanget i et LF-vand i de første dage maj.

Henrik Nielsen med imponerende 14,1 kg gedde. Tillykke.
Peter Bo fangede i 2013 året gedde på 12 kg. Han fortsætter med de store i år. Her med en på 10,2 kg.
Jimmi Pedersen med ny PR i gedde. 9,5 kg viste vægten, da "madammen" kom ombord i båden d. 1. maj på Furesøen.
Jimmi Pedersen med ny PR i gedde. 9,5 kg viste vægten, da “madammen” kom ombord i båden d. 1. maj på Furesøen.
Klaus Vestergaard med 9,6 kg Tissø gedde.
Mark Buch Jørgensen på gedde på 9,5 kg fra Tissø.
Buch Jørgensen, den "ældre" har også være med. Her med en blot 100 gram under sønnikes.
Buch Jørgensen, den “ældre” har også være med. Her med en blot 100 gram under sønnikes.
Vores præmiefiskregistrator, Per B., har haft travlt de første 10 dage af maj. Han fik dog tid til en tur på Furesøen, der gav denne flotte gedde på 9,1 kg.