Geddefiskekonkurrencen på Søndersø

Vejret var godt, stemningen god, men gedderne var absolut ikke i hugget lørdag d. 30. juni, da den årlige geddekonkurrence på Søndersø blev afviklet. Inspektøren, Werner Larsen, havde vanen tro lagt et stort stykke arbejde i at få det hele til at gå op i en højere enhed. Det lykkedes til fulde, og det skal han have en stor tak for. Desværre mødte kun 15 deltagere frem, men det skyldes højst sandsynligt, at ferien for mange stod og bankede på døren. De der var mødt op, fik til gengæld en rigtig hyggelig dag. Rent fiskemæssigt vil konkurrencen ikke gå over i historien, men alle præmier blev da uddelt.

Præmiesponsor var vores medlem Michael Christoffersen, der for ca. 6 måneder siden har startet egen grejimport op med masser af spændende sager. Grejguf der kan få selv erfarne grejentusiaster til at spærre øjnene op.  Kig ind på www.saenger-tts.de og se det store udvalg. Er man interesseret, og er der noget man absolut må eje kan man kontakte Benjamin på telefon 20 87 51 45.

Præmiesponsoren var så ubeskeden selv af fange den største gedde, så han har æren af at pudse pokalen til næste år.

Et mere fyldigt referat vil være at finde i et af de kommende numre af Lystfiskeri-Tidende.

Præmierne var større end gedderne. Måske derfor var smilene store?