Grejauktion – Tid for indlevering!

Den årlige grejauktion afholdes mandag d. 20. januar 2014. Som sædvanlig efterlyses både godt brugsgrej, som blot trænger til ”et nyt hjem”, bøger om lystfiskeri, der i de kolde vintermåneder kan skabe drømme, eller andre kuriositeter med relation til vores fælles hobby – lystfiskeri.Bundter med defekte stænger, brugte waders, ældre fiskejakker, hullede sænkenet eller overskydende ankre må vi desværre afstå fra at modtage, da vi af erfaring ved, at sådanne effekter ikke opnår priser som står mål med auktionsudvalgets arbejde. Er du i tvivl så spørg. Vi råder ud fra vores erfaring.

Indlevering af effekter skal ske senest d. 31. december 2013. Der vil som sidste år, maksimalt komme 100 lots under hammeren. Det sker for at kunne afvikle auktionen under hyggelige og afslappede forhold.

Derfor vil indleveringen ske under ”først til mølle” princippet. Aftale om indlevering af effekter træffes med Ters (20 30 35 54) eller Steen Lyngsø (22 54 81 85). Alternativt Per Ekstrøm (30 60 41 48)

Af hensyn til efterfølgende afregning af solgte effekter, skal man ved indleveringen oplyse registrerings- og kontonummer på den bankkonto man ønsker salgsprovenuet overført til.