Hans Jensen fylder 100 år d. 10. maj

Det er ikke hver dag, vi kan prale med at et medlem fylder 100 år. Faktisk har vi ikke kunnet finde nogen medlemmer, der tidligere har rundet så skarpt et hjørne. Derfor er der ekstra grund til at kippe med flaget. Hans har desværre lagt fiskestangen på hylden og er ikke så mobil som tidligere, men han er stadig skarp og følger med i hvad der sker i foreningen. Særligt i Tyvekrogen, hvor Hans i mange år havde sin faste gang, og hvor de fleste fisketure på Furesøen havde deres udgangspunkt, når søens aborrer skulle fanges.

Formanden ville meget gerne have været forbi med en god flaske, men på grund af Corona krisen er dette desværre ikke muligt. I stedet har Morten, Hans´s søn, lovet at overbringe erkendtligheden til farmand.

Mon ikke også der sammen med hilsenen fra LF kommer en fra Majestæten i anledning af den meget runde dag. Vi vil selvfølgelig ikke stå tilbage fra majestæten, hvorfor der herfra skal et kæmpestort tillykke med dagen.

Hans Jensen med en fin aborre fanget ved Tyvekrogens lokale aborrekonkurrence i 2006, hvor han blev nr. 2.