Husk grejauktionen d. 27. januar!

Så har auktionsudvalget gjort klar til den årlige grejauktion. Her ses størstedelen af de rare sager som kommer "under hammeren".
Så har auktionsudvalget gjort klar til den årlige grejauktion. Her ses størstedelen af de rare sager som kommer “under hammeren”.

Så har auktionsudvalget været på arbejde. Der er blevet indsamlet grej, sorteret og nummeret lots og udarbejdet et auktionskatalog, så alt er klar til årets LF auktion onsdag d. 27. januar.

Der er som sædvanlig et blandet udvalg af anvendeligt fiskegrej, både noget som er helt klar til fisketuren og noget som nok mere falder i samlernes smag.

En af årets mere specielle effekter, er nok Buster Bruun´s elektroniske ”bidmelder” til natfiskeri efter sandart. Den snedige indretning virker simpelthen ved at når linen bliver trukket ud af den monterede ”tøjklemme”, så bliver en elektrisk ringeklokke aktiveret og man vågner op og er klar. Helt klart en ting som er uundværlig til fiskeriet i mørket efter Furesøens sandarter

Mød op på auktionen, der er garanteret et eller andet som du ikke kan undvære.

Bemærk! Kun medlemmer af LF kan byde.

Det foregår onsdag d. 27. januar på Lindegaarden, Peter Lunds Vej 8 i Lyngby.

Der er eftersyn fra kl. 19.00 og selve auktionen starter kl. 19.30.

Sådan ser en elektronisk bidemelder ud. Hvis du ikke kan undvære en sådan er muligheden for at erhverve den på grejauktioen.
Sådan ser en elektronisk bidemelder ud. Hvis du ikke kan undvære en sådan, er muligheden for at erhverve den på grejauktionen.