I disse Corona tider

Danmark står i øjeblikket i en meget svær situation med en masse restriktioner, som også påvirker LF. For eksempel er det ikke tilladt at forsamles mere end 10 personer. Det gælder både ude og inde. Ikke fordi vi i øjeblikket forventer der er mere end 10 personer samlet på stationerne, men husk også, uanset antal, at holde den anbefalede afstand på mindst 2 meter. Er du i tvivl om anbefalingerne, kan du med fordel finde dem på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, som du kommer ind på HER

Vi plejer også i denne tid at åbne for bådbookningen til sæsonstarten i maj måned. Åbningen har vi valgt at udskyde til omkring d. 20. april. Det skyldes blandt andet, at vi ikke ved, om alle bådene kan være klar til denne dato, da vi er underlagt de restriktioner, som eventuelt er eller måtte komme. Vi ved heller ikke, om det er muligt for de personer, som plejer at gøre bådene klar, om de er i stand til at udføre arbejdet. Det kunne jo være, at de bliver nødsaget til at gå i isolation eller i værste fald bliver smittet med Corona. Det håber vi naturligvis ikke sker.

Intet er derfor, som det plejer at være, men det er en periode vi skal igennem sammen. Vi ved godt “det klør” for at komme på søen, men det skal vi nok komme på et tidspunkt. Vi vil derfor løbende holde medlemmerne opdateret om forholdene i LF her på siden, så man behøver ikke at kontakte os for at spørge om, hvornår bådbookningen åbner.

Sidst, men ikke mindst! Pas på hinanden og overhold restriktionerne så vi kommer igennem den kommende tid på den bedst mulige måde.