Kan man være det bekendt?

Kig godt på billedet for det var det syn som mødte inspektøren ved stationen i Sørup i går.

Det er ikke i orden at efterlade materiellet på denne måde.

Inde i toiletbygningen med materiellet lå hynder og stole hulter til bulter . Et medlem har åbenbart skulle bruge en hynde og har så flået det hele ned fra reolerne.

Desværre ved vi ikke hvem der står bag, men vi tror ikke at vedkommende selv behandler sine ejendele på samme måde hjemme.

Ligegyldigheden er på en eller anden måde ved at snige sig in d i Lystfiskeriforeningen, da vi oftere oplever en adfærd fra nogle medlemmer, som ikke er i overensstemmelse med almindelig god opførsel. Det er en sørgelig udvikling, specielt når man tænker på, at vi er en forening baseret på frivillighed, hvor fælles omsorg for materiellet gerne skulle være fremherskende.

I Lystfiskeriforeningen har målet altid været høj standard, hvor bådene er i god stand, motorerne kører og materiellet er i orden og ligger på rette plads. Det kan kun klares ved, vi alle yder en beskeden indsats og efterlader tingene som vi selv ønsker at finde dem. Det kan da ikke være så svært.