Lystfiskeri-Tidende er på vej!

Hvis ikke årets sidste udgave af Lystfiskeri-Tidende allerede er landet i din postkasse, så er det på vej.

I årets sidste nummer kan du læse om:

• Leder – hvordan man kan finde sit ståsted i livet,
  • fiskeriet i Arresø.
  • masser af fangstrapporter og lystfiskeriberetninger,
  • fangststatistikker.
  • oversigt over vinterbåde.

Skulle du have lyst til at bidrage med historier til vores fælles foreningsblad modtager vi meget gerne historier fra vore fiskevande. Det behøver nødvendigvis ikke at handle om kæmpefisk, men små hyggelige beretninger om oplevelser på søerne er også gode.

Hvis du ikke har bemærket det, så har der kørt en konkurrence om årets forsidebillede i 2018. Den konkurrence fortsætter i 2019. Så når du er på vandet og medbringer et fotografiapparat eller din mobiltelefon, så “skyd” årets forsidebillede til Lystfiskeri-Tidende. Du kan læse om betingelserne i november/december nummeret.

Du finder nummeret af Lystfiskeri-Tidende HER, hvor du også kan læse årets øvrige udgaver af Lystfiskeri-Tidende.

Det var ikke en mørk og stormfuld aften, men en kold og blæsende vinterdag på Vejlesø. Det er ligefør man fryser bare ved at se på denne forside.