Man undres!

Her i weekenden har en eller flere personer haft teltlejr på “øen” i Gyrstinge Sø. Først og fremmest er det ikke tilladt at slå lejr i St. Bøgeskov uden speciel tilladelse, og derfor undres man over at nogle personer fuldstændig ignorerer reglerne for god opførsel i naturen og tror de kan opføre sig som det passer dem uden tanke for følgerne.

De tænker overhovedet ikke på, at LF i yderste konsekvens kan miste fiskeretten på søen, fordi man opfører sig tankeløst.

Bestyrelsen har desværre oplevet en stigning i hændelser, hvor nogle medlemmer overhovedet ikke har sat sig ind i regler for de forskellige fiskevande eller efterlader vores både i en stand, hvor man tænker på, om de selv ønsker at overtage en båd i den forfatning.

Konsekvensen bliver at bestyrelsen i langt højere grad kan blive nødsaget til at udstede advarsler og i værste fald indstille medlemmer til eksklusion. En situation der ikke er særlige behagelig, hverken for bestyrelsen og det pågældende medlem.

Lad os derfor  nu vise  vi kan administrere alle vores herligheder på en fornuftig måde. For vi er da voksne mennesker?

Den herlige Gyrstinge Sø set fra luften inden vandstanden faldt og “øen” igen kom til overfladen, men man må ikke slå telt op eller gå i land på øen.