Nyhedsredaktørens nytårshilsen

Året går på hæld, og en helt nyt ”fiskeår” venter forude. Forhåbentligt med masser af store fangster og gode oplevelser i LF regi. Men hvem skaber og holder liv i Lystfiskeriforeningen? Det er gør medlemmerne. Og gennem vores hjemmeside er der rig mulighed for at vise andre, at her er en levende forening. Oplever I derfor noget, eller har I et eller andet på hjerte, som I vil delagtiggøre andre medlemmer i, så har I mulighederne. Både gennem vores hjemmeside, hvor vi har planlagt en større ”rengøring”, men også via vores medlemsblad, Lystfiskeri-Tidende, hvor jeg ved at redaktionen altid med kyshånd tager imod stort og småt med relationer til vores fælles hobby.

Måske synes I i  nogle tilfælde, at den oplysning eller den historie er der ingen, der har gavn eller glæde af at kende. Men så tænk på, at det måske er noget, som I gerne ville have haft kendskab til. Så måske har det alligevel relevans for andre. Sidst men ikke mindst, så er det intet krav om større lange udredninger. Ofte er en telefonopringning tilstrækkelig. Ikke sagt at alt viderebringes. Nyhedsstrømmene i dagens Danmark har det med at eskalere, og derved forsvinder det væsentlige ofte i mængden. Så er det noget der måske ikke har relevans her og nu, så er det altid rart at få et praj. Det kunne jo være at andre, på et senere tidspunkt, kunne få gavn af informationerne. Har man ikke opnået andet, så har man da talt med en ligesindet – og det er jo ikk´ så ringe endda.

Velkommen til det 127. fiskeår og rigtig godt nytår til alle.

Per Ekstrøm