Parkering ved Tissø – igen!

Fra sæsonstart har det ikke længere været tilladt for LF medlemmer, at parkere bilen på den tidligere parkeringsplads til højre for det lille røde hus, da LF har opsagt lejemålet.

Nogle medlemmer kan åbenbart ikke finde ud af, at parkere på den asfalterede parkeringsplads på den modsatte side af vejen, som vi tidligere har beskrevet. Ejeren er forståelig nok ikke tilfreds med, at der stadig parkeres på hans private grund, hvorfor vi atter engang skal indskærpe de nye parkeringsmuligheder.

Skulle det ske, at medlemmer der parkerer ulovligt på grunden, af en eller årsag blive “lukket inde”, og ikke kan komme ud med deres bil, behøver man ikke at rette henvendelse til LF. Det er nemlig en sag mellem dem og ejeren, og er LF helt uvedkommende, da der er tale  om et privat anliggende mellem to privatpersoner.

Men gør LF og jer selv den tjeneste, at udvise respekt for den private ejendomsret. Der er næppe nogen, der vil bryde sig om, hvis deres grund uretmæssigt bliver brugt til parkeringsplads af uvedkommende.

Det er ikke længere muligt at parkere på den tidligere plads ved Tissø, da LF har opsagt lejemålet med udlejer. Det skal bemærkes, at billedet er optaget sidste år, og bilerne på billedet, på det tidspunkt, ikke var parkeret ulovligt.