Spørgsmål om LF

Bestyrelsen har oplevet, at der på Facebook siden stilles specifikke spørgsmål om forhold i Lystfiskeriforeningen. Det er naturligvis ikke noget galt i at stille spørgsmål, hvis medlemmerne er eller bliver i tvivl om forskellige forhold. Det skal blot ikke ske via Facebook, men direkte til den eller de personer, som er ansvarlige for de pågældende områder.

Her på hjemmesiden er der et link, “Kontakt LF”, hvor de mest almindeligt forekommende spørgsmål findes, men der er også link til inspektører og opsynsmænd for stationerne, ligesom der er et link til bestyrelsesmedlemmerne, hvor man kan se hvilke områder de dækker.

Så har man spørgsmål om stationerne rettes disse til inspektøren eller opsynsmanden på den pågældende station, ligesom spørgsmål om ind- eller udmeldelse helt naturligt rettes til kassereren.

Det er ikke fordi vi ikke vil svare på spørgsmål, men spørgsmål rundkastet på Facebook kan pludselig resultere i, at flere løber “efter bolden”, hvilket vi skal undgå.

I LF har vi nemlig en meget lang tradition for at tale sammen direkte, sådan “face to face”. Det gør tingene meget nemmere, og man får hurtigt svar på sine spørgsmål. Så husk! Du skal ikke stille dine spørgsmål på Facebook, de vil nemlig ikke fremover blive besvaret.