Tid for indlevering af auktionsgrej!

Måske kommer der en flueæske som denne på auktion?

Grejauktionen 2016

Den årlige grejauktion afholdes onsdag d. 27. januar 2016. Som sædvanlig efterlyses både godt brugsgrej, som blot trænger til ”et nyt hjem”, bøger om lystfiskeri, der i de kolde vintermåneder kan skabe drømme, eller andre kuriositeter med relation til vores fælles hobby – lystfiskeri.

Bundter med defekte stænger, brugte waders, ældre fiskejakker, hullede sænkenet eller overskydende ankre må vi desværre afstå fra at modtage, da vi af erfaring ved, at sådanne effekter ikke opnår priser som står mål med auktionsudvalgets arbejde. Er du i tvivl så spørg. Vi råder ud fra vores erfaring.

Indlevering af effekter skal ske senest d. 31. december 2015. Der vil som de sidste år, maksimalt komme 100 lots under hammeren. Det sker for at kunne afvikle auktionen under hyggelige og afslappede forhold.

Derfor vil indleveringen ske under ”først til mølle” princippet. Aftale om indlevering af effekter træffes med Steen Lyngsø (22 54 81 85) eller Jan Bjerge Jørgensen (30 89 73 43). Alternativt Per Ekstrøm (30 60 41 48)

Af hensyn til efterfølgende afregning af solgte effekter, skal man ved indleveringen oplyse registrerings- og kontonummer på den bankkonto man ønsker salgsprovenuet overført til.

På selve auktionsdagen, d. 27. januar,  er der eftersyn fra klokken 19, og selve auktionen starter kl. 19.30.

Auktionsudvalget