Tid for indlevering af auktionsgrej!

Den årlige grejauktion afholdes mandag d. 26. januar 2015. Som sædvanlig efterlyses både godt brugsgrej, som blot trænger til ”et nyt hjem”, bøger om lystfiskeri, der i de kolde vintermåneder kan skabe drømme, eller andre kuriositeter med relation til vores fælles hobby – lystfiskeri.

Bundter med defekte stænger, brugte waders, ældre fiskejakker, hullede sænkenet eller overskydende ankre må vi desværre afstå fra at modtage, da vi af erfaring ved, at sådanne effekter ikke opnår priser som står mål med auktionsudvalgets arbejde. Er du i tvivl så spørg. Vi råder ud fra vores erfaring.

Indlevering af effekter skal ske senest d. 31. december 2014. Der vil som de sidste år, maksimalt komme 100 lots under hammeren. Det sker for at kunne afvikle auktionen under hyggelige og afslappede forhold.

Derfor vil indleveringen ske under ”først til mølle” princippet. Aftale om indlevering af effekter træffes med

Steen Lyngsø (22 54 81 85) eller

Jan Bjerge Jørgensen (30 89 73 43).

Alternativt Per Ekstrøm (30 60 41 48)

Af hensyn til efterfølgende afregning af solgte effekter, skal man ved indleveringen oplyse registrerings- og kontonummer på den bankkonto man ønsker salgsprovenuet overført til.

På selve auktionsdagen er der eftersyn fra klokken 19, og selve auktionen starter kl. 19.30.

Auktionsudvalget

Eftersyn af de fremlagte effekter starter kl. 19.00 og præcis kl. 19.30 starter vi auktionen. Her fra en tidligere auktion. René Letvad og Per Selvager studerer "herlighederne" - Hvad skal man byde?
Eftersyn af de fremlagte effekter starter kl. 19.00 og præcis kl. 19.30 starter vi auktionen. Her fra en tidligere auktion. René Letvad og Per Selvager studerer “herlighederne” – Hvad skal man byde?