Vi behøver din hjælp!

– Bådbookingsystemet bliver LF´s fremtidige medlemskartotek!

I dag sker kontingentopkrævningen via ét system, adresselisten til udsendelse af Lystfiskeri-Tidende af ét andet og bådbookingen via et 3. system.

Det siger sig selv, at risikoen for fejl øges, når man anvender hele 3 medlemskartoteker. Fremover vil vi samle medlemskartoteket i Bådbookingsystemet, som bliver systemet hvorfra hele vores medlemsadministration vil ske. For fremtiden vil du også selv have mulighed for at ændre dine medlemsoplysninger, uden at skulle kontakte kassereren. F.eks. når du skifter adresse, ændrer mailadresse eller skifter telefonnummer. Kort sagt det bliver hjælp til selvhjælp.

Til omlægningen har vi brug for medlemmernes hjælp. Vi skal derfor opfordre til, at alle medlemmer i bådbookingsystemet opdaterer deres personlige oplysninger:

• Navn,
  • Adresse,
  • Tlf. nummer (Helst mobil)
  • mail og
  • fødselsdag (skrives DD-MM-ÅÅÅÅ)

snarest muligt.

Log ind i Bookingsystemet og brug menuen i venstre side, punktet ”Medlemsoplysninger” hvorunder oplysningerne kan opdateres.

Vær samtidig opmærksom på, at du efterfølgende skal rette adgangskoden til at være på mindst 6 tegn. (Nogle medlemmer har i dag kun 4 tegn)

For medlemmer der hverken har mail eller adgang til internettet, vil Bestyrelsen meget gerne være behjælpelig med at opdatere oplysningerne.

Kontakt Bo Guldager

Tlf. 51 18 65 45. Bedst mellem kl. 16.00 – 20.00.

Det vil selvfølgelig forsat være muligt at booke både via Hvidovre Sport.

Næste kontingent opkrævning til betaling i juli forventes at ske via bookingsystemet.

Yderligere information følger i god tid forinden.