VIGTIGT! – Kontingentbetaling for 2020

Ændring af kontingentbetalingen

For at forenkle vores administration har bestyrelsen besluttet, at kontingentopkrævningen fra og med 2020 sker via bookingsystemet. Vi har forsøgt at få overført de eksisterende betalingsaftaler til det nye system, men det har desværre ikke været teknisk muligt.

Opkrævningen sker derfor ved at alle medlemmer sidst i januar modtager et indbetalingskort med sædvanligt forfald pr. 1. februar. Alle medlemmer skal benytte indbetalingskortet. På indbetalingskortet fremgår desuden alle oplysninger, så du igen kan tilmelde dig automatisk betaling.

Ønsker du ikke at tilmelde dig betalingsservice, kan du logge ind i bookingsystemet og registrere dit betalings- eller kreditkort. Så vil du næste gang få trukket kontingentet automatisk på dit kort.

Hvis du ikke tilmelder dig betalingsservice eller registrerer dit kort, vil du modtage et indbetalingskort ved næste kontingentopkrævning. Du gør derfor Lystfiskeriforeningen en stor tjeneste, hvis du allerede nu tilmelder dig automatisk betaling.

Hvis du af en eller anden grund ikke får betalt dit kontingent, sender vi dig en rykker. Betaler du stadig ikke, vil dit medlemskab blive lukket. Du kan derefter ikke længere booke både eller bruge Lystfiskeriforeningens faciliteter. Et nyt medlemskab kan oprettes via bookingsystemet, men du vil blive opkrævet nyt indskud og nøglegebyr.

Hvis du har spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at henvende dig, hvilket kan gøres via mail til: sekretariatet@lystfiskeriforeningen.dk

Bestyrelsen beklager den ulejlighed, som ændringen medfører, men til gengæld bliver administrationen af vores kontingentopkrævning meget lettere.