Tilmeld din præmiefisk her

Sådan tilmelder du en præmiefisk.

Har du fanget en fisk, som vejer mindstevægten eller over i reglementets § 63 kan du anmelde den her. Enten ved at sende en mail til medaljefisk@lystfiskeriforeningen.dk

eller ved at sende en anmeldelse pr. post til LF´s “præmiefisk-registrator”:

Per B. Larsen, Møllebakken 2, 3320 Græsted.

Anmeldelsen, der skal være “præmiefisk-registratoren” i hænde senest en måned efter fangsten, skal indholde følgende oplysninger:

• Navn.
  • Medlemsnummer.
  • Dato for fangsten.
  • Fiskeart.
  • Fiskevand. (skal være LF-vand)
  • Fangstmetode.
  • Vægt.

Desuden skal der opgives navnet på et vidne samt vidnets telefonnummer. Hvis du allerede har tilmeldt en præmiefisk og fanger en ny præmiefisk af samme art, men et mindre eksemplar, så stiller vi ikke krav om et vidne, da det kun er din års største fisk indenfor samme art, som giver medalje. Fisk der anmeldes senere end en måned efter fangsten afvises.

Du kan læse hele regelsættet om tilmelding af præmiefisk HER.

Med anmeldelsen må meget gerne følge et foto som kan anvendes enten her på hjemmesiden eller i Lystfiskeri-Tidende. Fotoet vedhæftes mailen som vedhæftet fil. Fotos der fremsendes som en del af en mail kan ikke anvendes.

Bemærk!

Selvom du fanger en fisk der ikke lige overholder mindstevægten for at erhverv en medalje, vil vi alligevel gerne høre din historie, hvis du vil dele den med os. Send i stedet beretningen til: hjemmeside@lystfiskeriforeingen.dk