På Arresø (areal 3987 ha. max. dybde 5,9 m) har LF 2 både på søen.

Inspektør: Torsten Hviid Tlf. 48 71 23 66
Opsynsmand: Per B. Larsen Tlf. 21 93 17 84

Fiskeriet

Arresø har et spændende fiskeri. Ikke mindst efter den eftertragtede sandart, der i nogen år optræder i store mængder, men desværre ikke i de helt store størrelser. Gedder og aborrer findes naturligvis også.

Og husk så lige, at søen er meget stor og meget vindåben, så man må nok betragte den som en typisk “godtvejrssø”.

Der er en bekendtgørelse om færdsel på søen. Den skal du læse inden du tager på søen. Den finder du HER

thumbnail of Arresø regler kort

thumbnail of Arresø regler
Der er regler for færdsel på Arresø. Overalt skal der holdes en afstand på mindst 50 meter til land. Ved de røde markeringer må der i perioden 1. februar til 31. juli ikke foregå færdsel i rørbræmmen. Syd for den stiplede linje er ikke erhvervsmæssig motorsejlads forbudt i perioden 1. november til 15. marts.