Når du bliver medlem af Lystfiskeriforeningen har det afgørende betydning for os, at du får så meget glæde af vores faciliteter og fiskevande, at du allerede fra første dag føler dig hjemme og kan navigere rundt i foreningen. Vi ved godt, der er en del regler og bestemmelser, som lige skal ind under huden, men når det er sket, vil du forhåbentlig bevæge dig ligesom fiskene i vandet. Det er så vigtigt for os, du får den perfekte velkomst, at vi i vores vedtægter har en regel, som kræver, at alle nye medlemmer skal deltage i et velkomstmøde senest 6 måneder efter indmeldelsen.

Vi afholder derfor jævnlige velkomstmøder, hvor der er mulighed for at møde repræsentanter for foreningen og ikke mindst få masser af information om vores gamle forening. Herunder vores historie, traditioner, relevante forhold om vores stationer, muligheder for overnatning, vores både og motorer, fiskeriet på søerne samt de almindelige gængse regler som foreningen hviler på.

Indenfor de kommende 6 måneder er planlagt følgende møder:

Torsdag d. 23. maj 2024 kl. 17.30 på stationen i Holte

Holte stationen er beliggende Vejlesøvej 16, 2840 Holte. (Link til Google Maps). Parkering kan ske på parkeringspladsen ved S-togs stationen ved Holte, kun et par minutters gang fra stationen. Parkeringspladsen ligger langs banen ud mod Vejlesø.

Der vil selvfølgelig være lejlighed til at stille spørgsmål og få praktisk demonstration af LF-både, motorer, lidt udvalgt fiskegrej m.v.

Husk der findes ingen dumme spørgsmål, for det der for nogen er helt logisk og indlysende, er det måske ikke for andre. Spørgsmål er derfor meget velkomne. Det er ingen skam at være i tvivl.

Der er udsendes pr. mail indbydelse til nye medlemmer, men alle medlemmer er selvfølgelig meget velkomne.

Tilmelding er nødvendig af praktiske hensyn. Mail til intro@lystfiskeriforeningen.dk. Husk at skrive hvilken dag du ønsker at deltage.

Når der afholdes velkomstmøde, bliver der fortalt næsten alt om Lystfiskeriforeningen, og som nyt medlem får man sat ansigt på nogle af foreningens repræsentanter. Er du i tvivl om noget, så spørg!