11. juni – Sæt et kryds i kalenderen!

Lørdag d. 11. juni er nemlig dagen for vores årlige Furesøkonkurrence, som har været afholdt siden 1919.

De nærmere oplysninger om tilmelding om program og fiskeregler offentliggøres her på hjemmesiden i nær fremtid, når de tilgår fra konkurrenceudvalget. Programmet er forventes at være identisk med foregående år. Det vil sige fiskeri fra kl. 6.00 med afgang fra stationerne omkring Furesøen. Omkring kl. 14.00 er der fælles sammenkomst på stationen i Frederiksdal med overrækkelse af præmier og efterfølgende fælles grill med egne medbragte kulinariske specialiteter.

Det kan godt være at man ikke vinder eller fanger drømmefisken, men muligheden for at lære andre medlemmer bedre at kende er stor. Sidst men ikke mindst er der mulighed for at invitere en god fiskekammerat, som ikke er medlem af foreningen, med til konkurrencefiskeningen.

Der er også en konkurrence for børn, og så er det rart at støtte sig til far, når man har fanget en stor fisk.