25. november skal bådene på land i Esrum

Bådene i Esrum Sø skal på land lørdag d. 25.november.

I den anledning leder vi efter medlemmer med robuste næver til at give et nap med, når bådene hales på land og køres ind på stationen. Måske særligt nyere medlemmer har her er en god mulighed for at møde andre garvede medlemmer, få en solid fiskesnak og måske få en fremtidig fiskemakker.

Vi mødes som sædvanligt kl. 9.00 på stationen i Sørup (Esrum), hvor vi starter med fælles morgenmad. Det forventes,  at arbejdet kan udføres i løbet af 3-4 timer, alt efter hvor mange vi bliver. Inspektøren har et håb om at se en stor flok på mindst 15 arbejdsivrige brave.

Gummistøvler og praktisk tøj er en rigtig god idé, da det danske vejr som bekendt er en uforklarlig størrelse, og man har risiko for at få “pusselankerne”  i under vand. Dog ikke særlig dybt.

Vi slutter af arrangementet af en med en grillpølse og øl.

Tilmelding til inspektør Ib Guldager på telefon 29 48 29 36.

“Holdet” der sidste år halede bådene på land. Se hvor glade de ser ud. Det kan da kun være motivation til at deltage.