Må vi låne dig et øjeblik?

Frivillige hænder søges!

Lystfiskeriforeningen bygger på et stærkt fundament af frivillige kræfter. Ved alle vores stationer har vi en dedikeret gruppe medlemmer, som brænder for at holde vores faciliteter i tip-top stand. Nu og da opstår der dog opgaver, som kræver lidt flere hænder eller specialviden.

Bestyrelsen vil derfor oprette et ”kompetencekartotek”, hvor vi håber at samle et hold af  frivillige medlemmer, som vil rykke ud, når og hvis der opstår behov for hjælp, der ikke bare er dagligdags opgaver, men måske kræver lidt mere viden eller lidt flere hænder til at løse opgaven.

Det er vigtigt at pointere, at det på ingen måde forpligter at tilmelde sig ”kompetencekartoteket”. Det er alene for at for LF har mulighed for at kontakte de medlemmer, der har den rette viden til at løse en opgave.

Mener du, du er et af de medlemmer vi søger, og har du lyst, tid og interesse i at hjælpe nu og da i fællesskabets ånd, er du meget velkommen til at sende en mail til mitlf@lystfiskeriforeningen.dk eller ringe til Jimmi Søndergaard Petersen, tlf: 31 10 50 01 for yderligere oplysninger.

Vi vil rigtig gerne høre, hvad du kan bidrage med. Har du håndværksmæssige kompetencer eller er du bare fiks på fingrene, så angiv meget gerne indenfor hvilke områder du kan hjælpe LF med at gøre en forskel. Så har vi mulighed for at rette din hjælp derhen, hvor den giver bedst mening.

Det kan godt være, du i øjeblikket ikke har den fornødne tid, men måske får det senere. Så vil vi også gerne høre fra dig, da vi af og til er i bekneb for enten en inspektør eller opsynsmand til vores stationer.

PBV

Jimmi Søndergaard Petersen

Her er det rå muskelkraft i forbindelse med bådoptagningen i november 2022 ved stationen i Sørup. Det har vi også behov for, men vi vil også gerne i kontakt med medlemmer, som har en specialviden, de vil stille til rådighed for LF, når vi mangler hænder.