Sæt et STORT kryds i kalenderen!

En så gammel forening som LF har altid et eller andet at markere. Gennem 3 århundreder er sket mangt og meget. I år har vi allerede markeret Frederiksdal, men i august kan vi markere endnu en milepæl. Det er nemlig 125 år siden LF fik vores meget populære station ved Vejlesø.

Helt nøjagtigt blev skødet underskrevet d. 17. august 1898, men da denne dato falder på en torsdag har vi valgt at markere begivenheden

Lørdag d. 19. august 2023

Så har flere af vores medlemmer mulighed for at deltage i markeringen. Sæt derfor allerede nu et kryds i kalenderen, så du ikke glemmer dagen.

Der vil i Lystfiskeri-Tidende for juli/august være en historie om stationens mange år skrevet af LF-Arkæologen, ligesom tidspunkt med mere vil blive annonceret.

Broanlægget indvies d. 30. oktober 1898. Flaget er hejst, og der skåles i champagne. Bevoksningen er siden blevet kraftigere rundt om søen, men husene er let genkendelige.