Læs venligst vore regler

Så er den gal igen – det er dog mere alvorligt end som så.

Et medlem respekterede ikke reglerne for sejlads (efter mørkets frembrud) på én af vore søer.

Desuden var rapportbogen ikke udfyldt.

Alle regler er tydeligt beskrevet på vores hjemmeside.

Det skabte bekymring for om noget var galt hos medlemmet på søen, men vedkommende havde blot valgt sin egen fremgangsmåde.

Den går ikke!

Hvis vi krænker de lokale regler for færdsel, naturbeskyttelse mm. så risikerer vi at miste vores rettigheder til at færdes/fiske ved vore vande.

Vedkommende er derfor suspenderet i en periode.

Slutteligt skal der lyde et stort suk og øv fra bestyrelsen, som nyder at arbejde for medlemmernes muligheder for at fiske.

Vi er dog ikke sat i verden for at efterfølge alle disse episoder hvor reglerne ikke overholdes, og det ønsker vi ikke at bruge vores ressourcer på.

Vi vil fremtidigt skride til udvidet suspendering og eksklusion af medlemmer der ikke sætter sig ind i og følger reglerne.

Hver gang et medlem booker en båd, så bekræfter vedkommende at man er bekendt med de gældende regler.

Tak til alle jer medlemmer der passer på foreningen, og følger reglerne.

Pbv

Bo Guldager