Velkomst arrangement for nye medlemmer i Lystfiskeriforeningen

Kære LF’er

Vi har fået mange nye medlemmer den seneste tid, og derfor afholder vi et par velkomst arrangementer, hvor vi inviterer til at møde repræsentanter fra foreningen, og ikke mindst få information om relevante forhold omkring vores stationer, overnatning, både, fiskeri og de regler foreningen hviler på.

Læs gerne på hjemmesiden forinden omkring vedtægter, reglement, både, stationer mm.

Der vil være lejlighed til at stille spørgsmål, og få praktisk demonstration af båd, motor, fiskemetoder, fiskegrej, elektronik osv.

Vi afholder to møder:

LF stationen i Frederiksdal 30. august kl. 18.00 eller LF stationen i Holte 8. september kl. 18.00.

– der kan parkeres ved Traktørstedet i Frederiksdal eller på Holte stations parkeringsplads, beregn 5 min. gang.

Tilmelding er nødvendig af praktiske hensyn  – brug venligst email:  intro@lystfiskeriforeningen.dk HUSK at skrive hvilken dag du ønsker at deltage.

På forhåbentligt snarligt gensyn,