Båd 95 er forsvundet fra Rungsted Havn

Et medlem opdagede tidligere i dag, at Båd 95 ikke lå i Rungsted Havn, hvor den skulle, til trods for at båden ikke var booket.

Vi håber selvfølgelig meget, at båden dukker op i løbet af dagen, og at det “bare” er et medlem, som er taget ud uden at booke båden.

Hvis dette er tilfældet, så må Bestyrelsen igen understrege alvoren i tage ud i en båd, som man ikke har booket.

Det er naturligvis et brud på vores reglement og utrolig dårlig stil overfor resten af foreningens medlemmer, som potentielt kunne have booket båden bare for at opdage, at den ikke lå i havnen. Derud over er der det sikkerhedsmæssige, da en manglende øresundsbåd potentielt kunne resultere i en større eftersøgning.

Bestyrelsen vil gerne takke det opmærksomme medlem, som opdagede at Båd 95 manglede, og håber, at Båd 95 snarest er tilbage på sin plads.