Garmin kommer på besøg d. 12. marts kl. 19.00

Teamaften om ekkolod, kortplotter, livescope, panoptix, sidevü, clearvü og andre finurligheder

Vi har været så heldige, at Garmin kommer på besøg og demonstrerer mange af deres marineprodukter tirsdag d. 12. marts kl. 19.-21 på stationen i Holte.

Der vil være demonstration af forskellige typer af ekkolod/kortplottere, samt rådgivet om hvilke der er de bedste til netop dit fiskeri. Måske vigtigst af alt!  Hvordan læses skærmbillederne? Noget sikkert mange spørger sig selv om.

Mødet er både for begynderen og den erfarne fisker. Der er selvfølgelig mulighed for at stille de spørgsmål, du længe har brændt inde med.

Som altid er der mulighed for at møde andre medlemmer, dyrke lidt hyggeligt samvær, fortælle/få nogle fiskehistorier samt inkassere råd og tips.

Tilmelding er nødvendig til Torben Carmes på mail miljoe@lystfiskeriforeningen.dk. Der er som bekendt ikke meget plads i huset, hvorfor deltagerantallet er begrænset. Kommer der flere tilmeldinger end huset kan rumme, vil arrangementet forsøges flyttet til en anden lokation. I så fald orienteres du på mail.

Det er første temaaftenen i en, forhåbentlig, længere række af temaaftener.

Hvad er det som jeg ser på skærmen? Det er der mange, som har spurgt sig selv om. Efter mødet d. 12. marts er deltagerene sikkert meget klogere.