Glædelig jul og godt nytår

Året i Lystfiskeriforeningen har atter været et travlt ét af slagsen. Vi har både fået ny næstformand og ny overinspektør, så på det administrative plan har året ikke skilt sig ud fra sidste år. Samtidig fortsætter arbejdet med at holde foreningens standard på et topniveau. Det kan kun gøres med hjælp fra de mange frivillige hænder, som hver dag året rundt er med at til holde foreningen kørende og sørge for at dagligdagen fungerer rundt omkring på stationerne. Det er den store “tavse hær”, som vi alle skylder en stor tak for en uegennyttig indsats. For at endnu flere kan lade sig indrullere sig i denne “hær”, bliver der etableret en ny Facebook side, men nærmere og mere om det i det nye år som venter lige rundt om hjørnet. l

Det nye bookingsystem, der blev indført ved sæsonstart, har vist sig at fungere glimrende. Kun ganske få misforståelser eller fejl blev konstateret og de er alle blevet rettet hurtigt. Vi er også blevet gjort GPDR klare. Et begreb der i maj og juni måned tog “pippet” fra de fleste danskere, men nu er blevet en del af hverdagen for alle, uden vi tænker over det.

Fiskesæsonen kan vi ikke klage over. Der er blevet fange mange flotte fisk, hvor især aborrerne på Esrum Sø har vist sig fra en imponerende side. Med håb om at fiskesæsonen måske bliver bare en lille smule bedre, og fiskene er vokset bare nogle få hundrede gram eller kilo ønsker bestyrelsen i Lystfiskeriforeningen samtlige medlemmer og deres familier en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.