Har du opdateret dine oplysninger for nylig?

Er du et af de medlemmer som har bemærket, du ikke modtager, de mails vi udsender. Det være sig bekræftelse fra Bådbookingen, der altid afsendes fra lf@halbooking.dk (der kan ikke sendes mail til den adresse) eller fra vores eget domæne @lystfiskeriforeningen.dk.

Måske modtager du heller ikke Lystfiskeri-Tidende, som du plejer. Så kan årsagen være, du har glemt at opdatere dine oplysninger i bookingsystemet, der tillige fungerer som medlemskartotek.

De er nemlig vigtigt, dine medlemsoplysninger er korrekte, så vi altid har mulighed for at få fat på dig.

Rent statistik flytter hver syvende dansker hvert år, så det svarer til at omkring 100 medlemmer i løbet af året skifter adresse. Og hvem er den nærmeste til at ændre denne? Det er du! Så er der alle de medlemmer, som måske får nyt telefonnummer eller en ny mailadresse. Det er også oplysninger, som er nødvendige, hvis vi skal i kontakt med dig.

Gør derfor dig selv og Lystfiskeriforeningen den tjeneste at kontrollere dine oplysninger i Bådbookningen, hvis du ikke har gjort det for nyligt. Vi ved godt, det kan smutte, det er derfor vi gør opmærksom på det her ved indgangen til sæsonstarten. Det er en hjælp til både dig og Lystfiskeriforeningen.

Det er meget nemt. Du logger på med dit medlemsnummer og din kode. Så får du nedenstående skærmbillede, som ligger til venstre i åbningsbilledet. Går ind i “Din Profil” og retter eventuelle oplysninger. Husk at gemme. Hvis du ikke har markeret du gerne vil modtage bekræftelse på dine bookninger, så gør det. Så har du altid dokumentation for dine bookninger.

Når du alligevel er inde op opdatere dine oplysninger, vil du hjælpe både dig selv og Lystfiskeriforeningen ved at registrere dit betalings/kreditkort til betaling af dit kontingent. Det er den enkleste og billigste måde at administrere opkrævningen på.

Afslutningsvis skal vi minde om, at det er en god idé at kontrollere spamfilteret i din mailboks, for at se om der ligger mails som fejlagtigt er “landet” der.