Holte station spærret 20. til 22. maj

Adgang med bil til stationen i Holte vil være spærret i weekenden 20. til 22. maj. Årsagen er, at Rotary i Holte afholder et stort velgørenhedsarrangement på Holte Havn lørdag d. 21. maj. Vejlesøvej vil derfor være spærret for bilkørsel mellem de 2 viadukter (Se kort nedenfor)

Stationen vil naturligvis være åben for medlemmerne, men ikke i bil. Vil man absolut have sin bil med, så er der spærret for bilkørsel i perioden fra

Fredag d. 20. maj kl. 12.00 til søndag d. 22. maj kl. 12.00

Det vil sige et tidsrum på 48 timer, hvor man kan risikere at blive lukket inde med sin bil, hvis man ikke når at flytte den i tide.

Det er naturligvis ærgerligt, det rammer midt i maj, men da der kun er tale om 48 timer, overlever vi nok. Alternativt kunne man jo finde et andet sted at fiske. LF tilbyder jo rigtig mange muligheder.

Som et alternativ kunne man deltage i festlighederne, der er nemlig gratis adgang. Du kan se her, hvad du kan opleve. KLIK HER

Rotary håber naturligvis på vores forståelse, hvilket de naturligvis har. Vi kunne jo selv stå i en situation, hvor vi fik behov for opbakning, og vi skal jo hjælpe hinanden.

Fra Google Maps. Spærringen af Vejlesøvej er mellem de 2 røde streger.