Medaljer for 2020

Normalt overrækkes medaljer for årets præmiefisk ved årets ordinære generalforsamling i marts måned. Desværre er der intet der det seneste år har været normalt, og da vi ikke ved hvornår vi kan afholde vores ordinære generalforsamling, bliver medaljerne, i lighed med sidste år, udsendt direkte til medaljetagerne. Udsendelsen sker i løbet af de næste par uger.

Vi ved godt, det er ikke særligt festligt, da klapsalver fra fiskekammeraterne ikke er at foragte. På den anden side er der ingen grund til, der skal gå umindelige tider inden medaljerne uddeles, hvorfor de fremsendes til medaljetagerne. Så kan vi kun håbe, at medaljerne for 2021 kan uddeles ved generalforsamlingen i 2022, når samfundet forhåbentlig igen ligner sig selv.

Her fra skal der under alle omstændigheder lyde et stort tillykke til samtlige medaljetagere. Medaljetagerne fremgår af Lystfiskeri-Tidende for marts 2021, side 19126.

Hvis man ved en fejl modtager en forkert medalje, bedes man rette henvendelse til formanden, Anders Vernersen.