Solen skinnede på LF

Vores invitation til åbent hus på stationen i Frederiksdal i går tiltrak rigtig mange medlemmer og venner af Lystfiskeriforeningen.

Vejret var som bestilt med høj klar forårshimmel, så det løftede stemningen et ekstra hak. Formålet var at præsentere vores nyrenoverede hus, der i løbet af de seneste måneder har fået en facade beklædning, og fremstår med et flot håndværksmæssigt resultat.

I næsten obligatorisk rejsegildestil, blev der serveret øl og pølser til de mange fremmødte. Dagens “pølsevender” Jan, viste sig som en ren ekvilibrist udi kunsten at grille pølser. Han svingede pølsetangen med sikker hånd (han har ikke pølsefingre) og alle, hvor maven knurrede en ekstra gang, fik hvad de kunne spise. Stor ros til Jan for indsatsen.

Det var også en herlig måde at mødes på. De sidste historier og status på de forskellige stationer blev livligt drøftet. Kort sagt en herlig eftermiddag i Frederiksdal.

Tak for indsatsen til Frederiksdalerne.

Jan holdt løbende gang i grillen, mens “pøllerne” i en lind strøm forsvandt i sultne maver.