Velkomstmøde d. 18. april kl. 17.30 i Holte

Så afholdes et af vores obligatoriske medlemsmøder for nye medlemmer. Så har du endnu ikke deltaget i et møde, er muligheden der, inden sæsonen starter. Du vil møde repræsentanter fra foreningen og ikke mindst få information om relevante forhold omkring vores stationer, overnatning, både, fiskeri og de regler foreningen hviler på.

En rigtig god idé er på forhånd at have læst på hjemmesiden forinden omkring vedtægter, reglement, både, stationer mm.

Der vil selvfølgelig være lejlighed til at stille spørgsmål, og få praktisk demonstration af båd, motor, fiskemetoder, fiskegrej, elektronik osv.

Der kan parkeres på Holte S-stations parkeringsplads, beregn 5 min. gang. Link til Google Map

Tilmelding er nødvendig af praktiske hensyn – brug venligst email: intro@lystfiskeriforeningen.dk

Nuværende medlemmer er selvfølgelig også velkomne.

På forhåbentligt snarligt gensyn,

Fra et tidligere velkomstmøde i Frederiksdal.