Velkomstmøde for nye medlemmer, og andre interesserede

Kære LF’er

Vi har fået mange nye medlemmer den seneste tid, og derfor afholder vi et velkomstarrangement, hvor vi inviterer til at møde repræsentanter fra foreningen, og ikke mindst få information om relevante forhold omkring vores stationer, overnatning, både, fiskeri og de regler foreningen hviler på.

Læs gerne på hjemmesiden forinden omkring vedtægter, reglement, både, stationer mm.

Der vil være lejlighed til at stille spørgsmål, og få praktisk demonstration af båd, motor, fiskemetoder, fiskegrej, elektronik osv.

LF stationen i Holte 5. marts kl. 10.00 – 12.00.

– der kan parkeres på Holte stations parkeringsplads, altså togstationen, beregn 5 min. gang.

Såvel nye medlemmer, som andre interesserede er velkomne!

Tilmelding er nødvendig af praktiske hensyn – brug venligst email:  intro@lystfiskeriforeningen.dk

På forhåbentligt gensyn,